απόψε κάντε..έρωτα


Αυτή είναι η εξώπορτα του διπλανού απαρτμάν, όπου απαρτμάν - προς πληροφόρησή σας - στα τουρκικά σημαίνει πολυκατοικία. Το διαμέρισμα το λένε νταϊρέ. Δεν είναι ώρα όμως για μάθημα Τουρκικών, ούτε εγώ είμαι κατάλληλος γι' αυτόν το σκοπό αφενός, αλλού θέλω να καταλήξω αφετέρου. Καθώς επέστρεφα σπίτι χτες το απόγευμα λοιπόν, το μάτι μου πήρε κάτι γραμμένο στο πλαϊνό τοιχίο της εισόδου. Αρχικά το διάβασα μηχανικά χωρίς να πολυσκεφτώ, συνέχισα το δρόμο μου, αλλά 2-3 βήματα μετά χτύπησε ένα καμπανάκι στο κεφάλι μου: τινκκκκκκκ!

 

Γύρισα πίσω, ανέβηκα τα σκαλιά για να διαβάσω ξανά το μήνυμα. Τι καλά! Σωστά το είχα δει απ' την αρχή κι ας είμαι και γκαβούλιακας. Χεχεχε, με τόση πρεμούρα που σας κάνω, θα φαντάζεστε κανένα ιδιαίτερα ψαγμένο μήνυμα ή κανένα τύπου κυνικό / αναρχικό / κατά της παγκοσμιοποίησης / κτλ. Μπα, τίποτα από τα παραπάνω. Το μήνυμα πρότεινε απλώς στους ενοίκους του Μουστάμπεη Απαρτμανί..να κάνουν έρωτα απόψε! Η νουθεσία, γραμμένη στα ψηφιδωτά πλακάκια, μου 'κανε τελείως χίπικη και αρκούντως ρομαντική. Ακούς εκεί: Κάντε έρωτα απόψε! 

 Gif Created on Make A Gif

Δεν ξέρω αν προοριζόταν και για τους περαστικούς η οδηγία αυτή, εμείς πάντως ως γείτονες φροντίσαμε να μην φανούμε ανυπάκουοι. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να χαλάσουμε τις καρδιές μας με τον γείτονά μας τον γκραφιτά, μη μας πει και ψηλομύτηδες δηλαδή. Καλά δεν τα λέω; Μη σας πω ότι θα τον χαροποιούσε ιδιαιτέρως αν ακολουθούσατε κι εσείς τη συμβουλή του. Σκέφτεστε άλλωστε τίποτα καλύτερο γι' απόψε το βράδυ;

2 comments:

neraidoni said...

Τι όμορφο! :)

Angelis said...

Αν κρίνω από τους 2 (προς το παρόν) που χασμουρήθηκαν, ο έρωτας δεν είναι ο οικουμενικός λυτρωτής που όσο ζω θα πιστεύω πως είναι.

δε βαριέσαι όμως, ο καθένας κουβαλάει το σταυρό του:)

χαίρομαι που συμφωνείς Κωνσταντίνα!

Related Posts with Thumbnails