Η νύφη θα το έσκαγε



Το ημερολόγιο έδειξε επιτέλους Τετάρτη 24 Νοέμβρη. Έφτασε η Μεγάλη Μέρα. Σηκώθηκα απτο κρεβάτι αργούτσικα, έκανα ντουζάκι, ήπια 2 γουλιές (τουρκικού για να μην ξεχνιόμαστε) καφέ και τότε ήταν που με έπιασε εκείνο το καταραμένο άγχος. Πού θα πάω, ποιόν θα δω, θα δω δηλαδή και κανέναν ή θα τα πιούμε μόνοι μας με τη Σταυριανή στην μπάρα, περιμένοντας να εμφανιστεί κάποιος καλεσμένος; Σκέφτηκα, μέχρι και να μην εμφανιστώ! Δε λες καλά που η Πηνελόπη γελώντας γάργαρα μου θύμισε την Χολιγουντιανή ταινία του τίτλου, με πρωταγωνίστρια την Τζούλια Ρόμπερτς και μου άλλαξε τη διάθεση; Άντε μωρέ, ας πάω κι ό,τι βρέξει ας κατεβάσει. Έφτασα στις 17:55 ακριβώς. Το στρες εξαφανίστηκε από τις πρώτες κιόλας αγκαλιές. Αγκαλιές και φιλιά με ανθρώπους που έβλεπα για πρώτη φορά στη ζωή μου, αν και αυτοί είχαν το αβαντάζ να ξέρουν (σχεδόν) τα πάντα για τα τελευταία χρόνια της ζωής μου.


Τα λοκούμια γλύκαναν τα στόματα, η κανελάδα (τυχεροί αυτοί που την πρόλαβαν ζεστή) τα γλυκοπίκρανε όσο χρειαζόταν, οι τσικουδιές άρχισαν να τα μουδιάζουν μεθυστικά. Έφερε κι ο Λιάκος το ναργιλάκο του για ρουφηξιές εκ περιτροπής. 

 
 

Σας ευχαριστώ πολύ που ήρθατε αγαπητοί μου φίλοι! Πώς να το κάνουμε βρε παιδί μου; Ήταν μεγάλη η τιμή που μού κάνατε! Κι ας έκλεισα ένα κανονικό 8ωρο για να περιμένω τους αργοπορημένους. Κι ας τσαλαπάτησα τα παπουτσάκια μου. Χαλάλι σας βρε παλιόπαιδα!

7 comments:

Maria Hinni said...

makari na mporousa na imoun ki egw ekei aggeli mouuu!!!
sas pe8umisaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:(

imamis said...

Εμεις σε ευχαριστούμε μπαγάσα !!!
Την φώτο θα την κλέψω !
Αχ βρε Μαράκι ...

Γιαννης Χρ. said...

Όπως έγραψα και στο facebook και όπως λέει και ο imamis 'εμείς σε ευχαριστούμε για όσα έκανες για εμάς..'
Και που είσαι??...Κοίταξε να το ξανακάνεις....μην περιμένεις όλο εμείς να ερχόμαστε στην πόλη :)
Tην φώτο θα την κλέψω και εγώ...αλλά βρε αθεόφοβε...τόσες φώτο μας τράβηξες από εκεί πάνω...τις άλλες τι τις έκανες??? :-b

Tanya said...

Σ'ευχαριστούμε πολύ για όλα!!
(ειδικά για εκείνα τα λουκουμάκια τα κόκκινα..αδυναμία μου..)
Από εκεί που δεν γνωριζόμασταν ξαφνικά πρώτες πρώτες στη φώτο!
Να ευχηθώ και στην Πόλη;;
:-)

rallou said...

άντε την άλλη φορά στην Θεσσαλονίκη,θέλουμε κι εμείς λουκουμάκι!

Angelis said...

Μαράκι, Ιμάμη, Γιάννη, Τάνια, Ραλλού να μου είστε καλά!

Ραντεβού στην Πόλη!

Γιαννης Χρ. said...

..και κάτι που ξέχασα :)..Βρε συ Αγγελή...έχουμε φωτογένεια :))))))
Α ρε τι κάνουνε τα λουκούμια...που να μας έδινες και κεμπάπ :))))))))

Related Posts with Thumbnails