ο Αγγελής στην Αθήνα

Όταν ο Μωάμεθ δεν πάει στο βουνό, πάει το βουνό στο Μωάμεθ, έτσι δεν λέει η γνωστή  λαϊκή ρήση; Οπότε για όσους από εσάς δεν αξιώθηκαν να έρθουν ακόμα στην Πόλη, μην ανησυχείτε, έρχεται η Πόλη σε σας! Καταφθάνω στην αγαπημένη μου Αθηνούλα, μετά από 9 ολόκληρους μήνες!


Η χαρά μου είναι μεγάλη που θα δω τους φίλους μου (των στρουμπουλών Καρυάτιδων συμπεριλαμβανομένων), θα τα πιω μέχρι τελικής πτώσης, θα γνωρίσω όπως πάντα Ωραίους Ανθρώπους! Τι θα λέγατε να γνωριστούμε και στην πραγματική ζωή, πέρα από το σατανικό ίντερνετ;


Την Τετάρτη 24 Νοέμβρη θα βρίσκομαι στο Καφενείο Πάμε γι' άλλα (Μαυρομιχάλη 99 & Ισαύρων, Νεάπολη - Εξάρχεια, Τηλ. 210 36 25 060) από τις 6 το απόγευμα μέχρι..αργούτσικα και θα σας περιμένω:) Ελάτε μετά το γραφείο, το σχολείο, το πανεπιστήμιο, τη λαϊκή, με το αγόρι σας, το κορίτσι σας, τη γιαγιά σας, τα παιδιά σας να πιούμε τις τσικουδιές μας, να φάμε τα μεζεδάκια μας - λοκούμια πάντως μη φέρετε, θα σας τρατάρω εγώ. Αν δεν έρθει κανείς θα τα φάω μόνος μου και θα σκάσω!

9 comments:

Lila said...

καλή αντάμωση!

Angelis said...

Λιλάκι μου, είναι και το καθιερωμένο μας Σαββατιάτικο καφεδάκι-Κολωνάκι!!!

Anonymous said...

kati antistoixo den 8a ginei thes/niki?

ΠανΚαπ said...

Για σου ρε Αγγελή της Πόλης ταυτόσημε.

Καλώς να κοπιάσεις κατά Ελλάδα μεριά.

Σε ευχαριστούμε γιατί εκτός από την Πόλη, μας προτείνεις διευθύνσεις και στην Αθήνα.
Αυτές οι συναντήσεις με ωράριο σε καφενείο μου θυμίζουν προεκλογική περιοδεία υποψηφίου. Μήπως το αποφάσισες να πας για δήμαρχος;

Καλά τα λοκούμια που θα τρατάρεις, αλλά επειδή φοβάμαι μη μου φύγει η μασέλα, θα προτιμούσα να έχεις μαζί σου και κανένα ακιντέ μυρωδάτο- μυρωδάτο.

Αν σκοπεύεις να ανέβεις Βόρεια, να σου θυμίσω ότι είναι η εποχή που βγάζουμε τσίπουρο. Ξέρεις, όποιον και να ρωτήσεις θα σου πει ότι βγάζει το καλύτερο τσίπουρο.
Το δικό μας εκτός του ότι είναι το καλυτερότερο, το αποστάζουμε τη συνοδεία ευώδους ναργιλέ.

Γιαννης Χρ. said...

Αγγελή μου θα έρθεις να με πάρεις να πάμε μαζί στην πόλη??? :) Βρε δεν χρειαζόταν :)))
Φυσικά και θα έρθω να σε δω...αλλα αυτό που δεν μας λες είναι τι θέλεις να σου φέρουμε απο την δικιά μας την πόλη την αθήνα :)
Παλιότερα είχα ακούσει ότι σε ενδιέφερε το ελαιόλαδο...κάτι άλλο??..(γιατί φαντάζομαι είναι δύσκολο να κουβαλάς μπουκάλες με λάδι στην πόλη :))..

Angelis said...

@Ανώνυμος

Προς το παρόν δεν προβλέπεται, αλλά κάπως θα βολέψει και θα κανονίσουμε κάτι και για την πόλη που πέρασα τα 7 πρώτα χρόνια της ενήλικης ζωής μου:)

@ΠανΚαπ

Όντως, εκεί που λέω "μην ανησυχείτε, έρχεται η Πόλη σε σας!" υπερβάλλω λιγάκι, όπως κάνω πολύ συχνά. Με ξέρεις δα!

Όντως, το Πάμε γι' άλλα είναι αγαπημένο στέκι, όποτε είμαι στην Αθήνα. Έχω πάει ακόμα και με τις πυτζάμες! Τα παιδιά που το έχουν, τα γνώρισα που αλλού; Στην Πόλη! Από τότε τακιμιάσαμε:) Όταν αρχίζω να μεθώ, φωνάζω κάθε τρεις και λίγο: Πάμε γι' άλλα!

Ακιντέδες θα έχω φυσικά. Μου χάλασες όμως την έκπληξη!

Αχχχ αυτό το τσίπουρο, σιγά μην το ξεχάσω! Μ' αφήνεις εσύ; Μου φέρνεις κάθε φορά κι από μια νταμιτζάνα. Αυτήν τη φορά, δυστυχώς δεν θα περάσω από τη Δράμα, περιμένω όμως μια ολιά από το νέκταρ στην επόμενη επίσκεψή σου στην Πόλη:)

Όσο για την πολιτική, δεν είμαι ο πιο κατάλληλος, ούτε και ο πιο πολίτικαλ κορέκτ τύπος γι' αυτήν τη δουλειά.

@Γιάννης

Ετοίμασε βαλίτσα και ρίξε και καμιά βαμβακερή σκελέα για τα κρύα που καταφτάνουν στην Πόλη οσονούπω.

Λάδι μου φέραν οι δικοί μου τις προάλλες κι έχω γίνει σωστός λαδοπόντικας!

Δεν θέλω τίποτα, ό,τι χρειάζομαι θα το προμηθευτώ από τις αγαπημένες μου γωνιές:)

Σε περιμένω!

ΠανΚαπ said...

Μου αρέσουν οι υπερβολές σου. Μου θυμίζουν τον υπάλληλο σε επιχείρηση που μου λέει «έχω αυτό, δεν έχω το άλλο, μου τελείωσε εκείνο, περιμένω σε μια βδομάδα κλπ» σαν να είναι ο ίδιος αφεντικό και ιδιοκτήτης της επιχείρησης. Αυτό το ότι νοιώθει κάτι δικό του και το πονάει με συγκινεί.

Λυπάμαι αν σου χάλασα την έκπληξη με τους Ακιντέδες! Σίγουρα θα έχεις και άλλες, αλλά δεν λέω τίποτα.

Και λοιπόν;E allora? said...

να περάσεις καλά και για'μενα που έχω να κατέβω πάρα πολύ καιρό Αθήνα....νοσταλ΄γω λίγο :)

Angelis said...

Allora,

Ευχαριστώ πολύ!

Ήδη άρχισα να περνάω καλά. Πολύ καλά!!!

Related Posts with Thumbnails