Μπιενάλε: Σχολείο Φερίκιοϊ

Ο τρίτος χώρος της 11ης Μπιενάλε της Κωνσταντινούπολης, τουλάχιστον με τη σειρά που τους επισκέφτηκα εγώ, είναι το παλιό Ρωμαίικο σχολείο του Φερίκιοϊ. Πάνε χρόνια από τότε που το σχολείο έμεινε χωρίς παιδιά και σταμάτησε η λειτουργία του.



Δεν ξέρω αν θα το αισθανόσασταν κι εσείς, αλλά ο χώρος ενός σχολείου χωρίς παιδιά, κουδούνια και κυνηγητά μου έφερε μια μελαγχολία. Σε πολλά σημεία η ένταση που μου προκάλεσε το σχολείο αυτό καθαυτό, όπως η ζωγραφιά ενός παλιού μαθητή ή τα τσεκούρια και οι πυροσβεστήρες της πυρασφάλειας, εξείχε αυτής των έργων της έκθεσης.

φωτογραφίες














βίντεο





Σημείωση 1: Ζητώ συγνώμη από τους καλλιτέχνες που παρουσιάζω τα έργα τους, αφενός αποσπασματικά, αφετέρου χωρίς ονόματα και επεξηγήσεις, αλλά η επιδίωξη μου είναι απλώς να μεταφέρω την "ατμόσφαιρα" της μπιενάλε.
Σημείωση 2: Η μπιενάλε φιλοξενείται σε 3 κτίρια: Antrepo No.3, Καπναποθήκη, Σχολείο Φερίκιοϊ.

2 comments:

shuo said...

τό Φερίκιοϊ υπήρξε τό δημοτικό μου σχολείο. δεν θα μπορούσα ποτέ να φανταστώ πώς θα τό ξανασυναντούσα [μαζί με ολες τίς μνήμες} με τετοιο τρόπο. εξαιρετικό. αν κάποιος συμμαθητής από τό φερίκιοι διαβάσει τό σχόλιο ας επικοινωνήσει

Κωνσταντῖνος Ρούμογλου said...

facebook group
ÖZEL FERİKÖY RUM KARMA İLKÖĞRETİM OKULU

Related Posts with Thumbnails