Σαν τον τσιγγάνο..

Τους αγαπώ, μ' αγαπούν και με περιθάλπουν παντοιοτρόπως, όσο βρίσκομαι στην Πόλη. Μιλάω για τους Τούρκους φίλους μου. Αυτήν την περίοδο λοιπόν που ψάχνω για σπίτι, αρχικά με φιλοξένησε ο κολλητός μου ο Έμρα, στο Καντίκιοϊ της Ασιατικής πλευράς.



Όταν όμως ήρθε η φαμίλια του, αν και τους ξέρω καλά τους ανθρώπους, δεν υπήρχε αρκετός χώρος. Έτσι κατέφυγα στη γλυκιά Σερπίλ, στο Γκιούλμπα.



Βέβαια, δε μένει μόνη της, οπότε μετακόμισα 2 μέρες μετά στην επίσης γλυκιά Γιαμούρ (κοπέλα του Τζεμ) στο Ετιλέρ, όπου και συγκάτοικο είχε και εξετάσεις!



Τότε ήταν που μου άνοιξαν το σπίτι τους τα αδέρφια Ατακάν & Ατατζάν στο Γκιούλτεπε , απίστευτοι τύποι και οι δυο τους!


Δεν μπορούσα όμως να μείνω επ' άπειρο και να καταχραστώ τη φιλοξενία τους. Εκεί ήταν που άνοιξαν οι ουρανοί και η καλή μου Τούμπα (όχι, δεν είναι Σαλονικιά!),



μίλησε για το οδοιπορικό μου στο φίλο της τον Ουμίτ, ο οποίος χωρίς να με ξέρει(!), με προσκάλεσε να μείνω στο σπίτι/παλάτι του, στην κλασάτη γειτονιά του Γκιουμούσουγιου, για όσο χρειαστεί!



Καλά μου παιδιά, μετά από τέτοιες εμπειρίες, μου λέτε πώς να μη θεωρώ την Πόλη σπίτι μου;

ΥΓ: Για ρίξτε μια ματιά στον πίνακα με τα κοινόχρηστα. Στο διαμέρισμα #5, ήταν το γραφείο του Al Jazeera!


No comments:

Related Posts with Thumbnails