Ένα weekend στην Πόλη

Το post στάλθηκε από τον Σταμάτη Λ.

Ένα ταξίδι στην Κωνσταντινούπολη το ήθελα από τον Οκτώβρη και ενώ είχα μπει στις διαδικασίες να το οργανώσω επιβεβαιώθηκε η κινέζικη ρήση "όταν ο άνθρωπος κάνει σχέδια ο θεός γελά". Με απλά λογάκια αναβλήθηκε εκείνη η 5ημερη εκδρομή και με τα πολλά έφτασε Γενάρης για να αποφασίσω να κάνω αυτό το ρημάδι το ταξίδι και ας είναι και για ένα ΣΚ.



Στην Ιουλία δεν είχα πει τίποτα διότι ως άντρας κιμπάρης και σεβνταλής ήθελα να της κάνω έκπληξη. Αυτό σήμαινε ότι όλα έπρεπε να τα οργανώσω all alone. Και εντάξει, πες ότι ξενοδοχεία, εισιτήρια και οτιδήποτε έχει να κάνει με τη διαμονή και τις μεταφορές σου κουτσά στραβά το λύνεις.
Τι γίνεται όμως όταν θα φτάσεις στον τουριστικό προορισμό σου???
Τι κάνεις???
Που πας???....χα!!!
και ξανά χα!!

Η λύση πέρασε αστραπιαία από το μυαλό μου και φυσικά ήταν η ιδανικότερη. Με μία λέξη: Αγγελής!!! Ε δεν είναι λογικό να μην συμβουλευτείς τον άνθρωπο που είναι τρελά ερωτευμένος με την Κωνσταντινούπολη. Με ένα mail η οργάνωση του διήμερου ταξιδιού μου επετεύχθη. Ο Αγγελής μέσα σε 4 κόλλες Α4 μου είπε πού θα πάω, γιατί να πάω, τι να κάνω, πώς θα πάω, πού θα φάω, πού θα δω, τι να δω κλπ κλπ κλπ....Λοιπόν εκ του αποτελέσματος πέρασα ένα γεμάτο και πολύ όμορφο διήμερο στην Κωνσταντινούπολη. Να δηλώσω μόνο ότι έκανα όσο πιο πολλά πράγματα μπορούσα, είδα μερικά από τα πιο όμορφα και πιο πολυδιαφημισμένα μέρη της Istanbul και φεύγοντας ένιωσα ότι αυτό το ταξίδι θα το επαναλάβω.


Μερικά tips για όσους εκδράμουν προς Ανατολάς.
  • Κάντε οπωσδήποτε χαμάμ. Θα ξετρελαθείτε...μην πω ότι ό βασικός λόγος που θέλω να ξαναπάω. Ο Αγγελής μου πρότεινε το Cemberlitas Hamami δηλώνοντάς μου ότι ότι είναι από αυτά που δέχονται κατά βάση τουρίστες. Να πω την αλήθεια νόμιζα ότι θα χαλαστώ μιας και οτιδήποτε τουριστικό είναι συνώνυμο του επιφανειακού και του φολκλόρ. Όχι βέβαια...καμία σχέση. Το Cemberlitas ναι μεν εξυπηρετεί πολλούς τουρίστες αλλά είναι καθαρότατο, εξυπηρετικότατο και αρκετά φιλικό και νομίζω ότι δε θα διαφέρει από ένα παραδοσιακό τουρκικό χαμάμ. Και το καλύτερο από όλα κάνει έκπτωση στους Έλληνες!!!!!!!
  • Να βρεθείτε εκεί τις μέρες των indirimi . Με απλά ελληνικά την εποχή των εκπτώσεων. Και ντάξει εμένα δε με άγγιξε καθόλου η κατάσταση αλλά κρίνοντας από την Ιουλία που έβλεπε τα πάντα δυο φορές κάτω από τις τιμές στην Ελλάδα και της είχε γυρίσει το μάτι ε τοτε νομίζω ότι για τους απανταχού καταναλωτές θα είναι ένας μικρός επίγειος παράδεισος. (το να μην ξέρεις γρι τουρκικά και να επιστρέφεις στα πάτρια εδάφη με δύο λέξεις στο στόμα tamam και indirimi... ε αυτό σημαίνει πολλά...το ακούς Ζουλίμ??)
  • Να κινηθείτε με δημόσιες συγκοινωνίες. Το τραμ, το μικρό υπόγειο μετρό εξυπηρετούν πολύ καλά όσους θέλουν να κινηθούν μέσα στην Πόλη και να επισκεφθούν τα πιο κλασικά μέρη της Istanbul. Προς θεού μακριά από ΤΑΧΙ!!! Ο προσωπικός μου τουριστικός οδηγός (βλ.Αγγελής) όχι μόνο με είχε προετοιμάσει για το τι μπορεί να μου συμβεί και πως θα προσπαθήσουν να με κλέψουν οι Τούρκοι ταρίφες αλλά μου είχε εξηγήσει και κάποιες λεπτομέρειες που δεν θα μου πέρναγαν από το μυαλό. Ε λοιπόν δεν ξέρω ποιος με γκαντέμιασε αλλά με σε μία μόνο κούρσα ό συμπαθής κατά τα άλλα ταρίφας εφάρμοσε όλους τους τρόπους για να μπορέσει να μου αρμέξει όσο περισσότερες υποτιμημένες τούρκικες λίρες διέθετε το πορτοφόλι μου. Την γλίτωσα σε κάποιες στιγμές αλλά όπως κάθε τουρίστας που σέβεται τον εαυτό του πρέπει να κλαπεί από Τούρκο Κουτοπόνηρο Ταρίφα, έτσι και εγώ εκλάπη τεχνηέντως από τον πούστη τον ταρίφα... αλλά πάνω από όλα καλή καρδιά....Για αυτό τραμ και πάλι τραμ...και ποδαράκια...


Αυτά...για περισσότερες λεπτομέρειες για την μαγευτική Κωνσταντινούπολη ξέρετε που να ρωτήσετε...καλά ταξίδια σε όλους

No comments:

Related Posts with Thumbnails